Ja dodam tylko tyle, że w każdym z przytoczonych silników uzyskiwana jest prawie taka sama moc z 1 litra pojemności. Stąd nie ma faworyta, który jest mniej wysilony fabrycznie, a przez to teoretycznie trwalszy. Wiadomo, że im cięższa noga, tym większy silnik będzie mniej męczony, ale przy spokojnej jeździe wg. mnie będzie to bez znaczenia. Z tego wniosek, że nic nie wiadomo :P
skórzany mieszek dźwigni hamulca ręcznego
Zwiń
X
-
banalna robota
tematów o tym było już sporo, podnosisz całą ramkę z mieszkiem do góry nad gałkę, tam jest objemka, która trzyma mieszek na gałce.
użyj szukajki, na pewno znajdziesz tematy które Ci pomogą.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Raczej nikt zbytnio tego nie przerabiał każdy ma plastik i wg mnie jest to najlepsze rozwiązanie ) Sam osobiście zmieniłem aby tą"rączkę" z przyciskiem na srebrną ze wstawkami chromu bo ori już się starła tak samo jak i gałka zmiany biegów pozatym O1 ma paskudną poza RS :szeroki_usmiechO1 srebrny hathback 1.9 TDI 110KM
Łukasz... https://www.facebook.com/profile.php?id=100004382645613
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PieTrzaKmichalrh, nie mowisz przya
padkiem o galce zmiany biegow a nie o recznym?
ale z ręcznym nie jest źle:
jak zdemontujecie tylną część tunelu to zostanie sam plastik z ręcznego do ściągnięcia
przynajmniej tak zdejmowałem ten plastik z VW Golfa IV.był: VW Golf IV 1.9 TDI AJM '01 ->
jest: Skoda Octavia 1 1,6 BFQ '04
komputer VAG - Rybnik i okolice -> info PW.
Komentarz
-
-
Pod spodem plastikowej rączki ręcznego jest taki jakby wyciety prostokącik , odginamy go na zewnatrz i rączka schodzi, sam wymieniałem na skórzaną z RSa i trwa to kilka minut ...gorzej ze zdjęciem skórzanej rączki ... trzeba przebic skórę od dołu żeby dostać sie do tego prostokąciku bo jest zaszyty skórą ...ale ogólnie polecam taką zamianę nie ma porównania do tego plastikowego szajsu :wink:
Komentarz
-
Komentarz